Comptes de correu electrònic per a l'alumnat

Per a l'alumnat matriculat a la UIB, a més del programari d'Office 365, es proporciona un compte de correu electrònic institucional. Per tant, les comunicacions de la Universitat amb els estudiants mitjançant correu electrònic es faran únicament a través de l'adreça de correu electrònic institucional.

Com puc accedir al correu electrònic d'Office 365?

Podeu accedir al compte de correu electrònic mitjançant el portal estudiant.uib.cat, introduint-hi les credencials corporatives que s'utilitzen per accedir a UIBdigital.

Quines són les característiques del correu electrònic i l'agenda de l'Office 365?

Com a alumne, Office 365 us proporciona un compte de correu electrònic, agenda electrònica (calendari) i gestió de contactes.

El compte de correu el teniu disponible amb els tres dominis de la UIB (.cat, .es i .eu). És a dir, que la vostra adreça és de l'estil:

• nom.llinatge1@estudiant.uib.cat
  • nom.llinatge1@estudiant.uib.es
  • nom.llinatge1@estudiant.uib.eu

Rebreu els correus que us enviïn a qualsevol d'aquests dominis.

Respecte al domini que podeu emprar per enviar els correus, per defecte és el .cat, però podeu seleccionar a UIBdigital quin domini preferiu a la secció de Gestions i Serveis > Correu electrònic.

Algunes característiques importants del servei són:

• Accés multidispositiu: PC, tauleta tàctil, mòbil
  • Accessible mitjançant navegador web, Outlook, aplicacions mòbils, Thunderbird, etc.
  • Quota de disc al servidor de 50GB

Com puc definir quina és l'adreça amb què vull que apareguin els meus correus?

El domini predefinit és .cat, però podeu seleccionar a UIBdigital quin domini preferiu, a la secció Gestions i Serveis > Correu electrònic.

També podeu canviar l'àlies (nom.llinatge1@) i triar-ne un entre les possibles opcions ofertes.

Aquests canvis es faran efectius al servei d'Office 365 dins les properes 3 hores.

Pel que fa a Campus Extens, mentre es gestiona aquest canvi, les notificacions que us enviïn es perdran, però hi seran a Moodle.

Com puc configurar el correu electrònic al meu dispositiu mòbil?

La configuració del correu electrònic al vostre dispositiu mòbil s'ha de fer manualment seguint les instruccions detallades a l'apartat d'instal·lació i configuració del correu electrònic per a l'alumnat.