Punts d'ajuda i guàrdies puntuals per suport a les TIC

Els punts d'ajuda són un servei especial d'atenció al públic, per mor del fet que només està vigent durant una durada determinada (de 2 a 6 setmanes per campanya) i que el personal dels punts d'ajuda són alumnes col·laboradors.

L'objectiu dels punts d'ajuda és donar suport a l'alumnat en temes concrets en moments en què es preveu molta afluència de gent o un gran nombre d'incidències; com per exemple el procés de matrícula, targeta universitària i Wi-Fi.

Què puc fer si tenc problemes amb l'instal·lació i configuració de la Wi-Fi?

En cas de tenir problemes amb la instal·lació i configuració de la Wi-Fi podeu:

On puc adreçar-me en cas d'altres problemes?

L'objectiu dels punts d'ajuda es donar suport als alumnes en:

  • La fotografia de la targeta universitària.
  • Informació de com sol·licitar i ús de les targetes.
  • Informació sobre el procés d'automatrícula.
  • Instal·lació i ús de Wi-Fi.
  • UIBdigital.
  • Credencials.
  • Altra informació.

En cas de problemes podeu: