Escoltar

Com puc continuar connectat amb la UIB des de casa?

Ens trobam davant una situació imprevista d'unes dimensions que s'escapen de qualsevol planificació prèvia que se'n pogués haver fet.

Per això, malgrat posem el nostre major esforç a ajudar a facilitar la continuïtat dels serveis, poden haver-hi moments en els quals això no sigui possible, o en què hi hagi una certa degradació d'aquests serveis.

Demanam, per tant, la teva comprensió i paciència, en el cas que no puguem oferir els serveis amb les mateixes condicions d'un dia normal.

Si ets alumne

Pots continuar fent ús dels serveis TIC que tens disponibles habitualment: UIBdigital, Webmail (Office 365), Portal de l'Estudiant, etc.

Si, per dur a terme la teva activitat com a estudiant, necessites programari específic, i no el tens instal·lat al teu ordinador personal, pots utilitzar escriptoris virtuals, com si fossis a una aula d'informàtica. Informació per connectar-te als escriptoris virtuals de la UIB.

Recorda que també tens al teu abast les eines col·laboratives en línia que t'ofereix Office 365.

Si ets PDI

Podts continuar fent ús dels serveis TIC que tens disponibles habitualment: UIBdigital, UIBmail, Portal PAS-PDI, UIBcloud, etc.

Si ets PAS

Per poder fer teletreball necessitau, has de fer el següent:

1. Si no necessites connectar-te al teu ordinador de la UIB per realitzar la teva feina, no cal que facis res. Recorda que tens disponibles els serveis habituals: UIBdigital, UIBmail, Portal PAS-PDI, UIBcloud, Wiki, Jira, etc.
  2. Si necessites connectar-te al teu entorn de treball, hi ha dues maneres de fer-ho:
    1. Si fas feina dins l'entorn de SERVPAS (és a dir, si accedeixes al teu equip amb les credencias corporatives) t'hi has de connectar utilitzant escriptoris virtuals (VDI). Pots trobar un manual de com connectar-t'hi en aquest enllaç.
    2. Si fas feina amb un ordinador que no es troba dins l'entorn de SERVPAS, has de seguir dues passes: primer, t'has de connectar per VPN; després, t'has de connectar al teu ordinador. Pots trobar un manual de com fer-ho en aquest enllaç.

Si necessites fer videoconferències amb els teus companys, et recomanam l'aplicació Zoom, de la qual la UIB té diverses llicències. En aquest aquest enllaç tens informació de com utilitzar-la.

Si tens dubtes o problemes, el Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU) actua com a punt de contacte amb els usuaris dels serveis TIC. L'horari del CAU és de 8:00 a 21:00 (tret dels divendres, que és fins a les 17:00). El cap de setmana no hi ha servei. El CAU t'atén:

Mentre duri l'estat d'alarma degut a la COVID-19, l'edifici del CTI romandrà tancat, i no es podran fer gestions de manera presencial.

Teniu més informació sobre el CAU en aquest enllaç.